Regulamin akcji bon -35%
REGULAMIN SPRZEDAŻY Z BONEM RABATOWYM -35 %
(dalej „Regulamin”)
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem promocji w formie sprzedaży promocyjnej o nazwie „BON RABATOWY -35%” zwanej dalej „Promocją”, jest SKINPOL Sp. z o. o. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Anny Walentynowicz 26 20-328 Lublin, NIP: 712-13-60-020. zwana dalej „Organizatorem”.
- Celem Promocji jest sprzedaż produktów z oferty firmy InneMeble oferowanych w prowadzonych przez Organizatora punktach sprzedaży detalicznej „InneMeble” w Warszawie, Lublinie i Katowicach (dalej: „Punkty Sprzedaży”).
- Czas trwania wydawania Bonów Rabatowych -35% obejmuje okres od 01.07.2024 r do 31.07.2024 r.
- Promocją -35 % objęte są wszystkie produkty marki InneMeble, z wyłączeniem mebli tapicerowanych Mti-Furninova i produktów marki Nelissen.
- Oferta dotyczy dekoracji, oświetlenia i mebli z ekspozycji, jak i mebli z oferty InneMeble wykonywanych na zamówienie.
- Promocje i wyprzedaże nie podlegają Bonowi Rabatowemu -35%.
§2 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
- Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla klientów składających zamówienie na sofę, narożnik i inne z oferty Mti Furninova na kwotę powyżej 8500 zł/brutto.
- Z udziału w promocji wyłączeni są klienci dopłacający do zamówień złożonych przed 01.07.2024 r.
- Podanie danych związanych z udziałem w promocji jest konieczne w celu realizacji zamówienia.
- W celu wzięcia udziału w Promocji Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
- zamówić w Punkcie Sprzedaży dowolny mebel tapicerowany marki Mti Furninova,
- wpłacić wymaganą zaliczkę na potrzeby realizacji zamówienia, nie później niż ostatniego dnia promocji tj 31.07.2024 r.
- Wykonanie czynności wymienionych w ust. 4 stanowić będzie o wzięciu udziału w promocji.
- Uczestnik zamawiający sofę, narożnik i inne z oferty Mti-Furninova na kwotę powyżej 8500 zł/brutto, otrzymuje Bon Rabatowy -35% na dowolne dwa produkty z oferty InneMeble do wykorzystania w terminie do 30.09.2024 r.
- Bon Rabatowy -35%, nie może zostać wykorzystany na meble tapicerowane marki Mti-Furninova oraz produkty marki Nelissen.
§3 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach Punktach Sprzedaży.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
- Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
- Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w punktach obsługi klienta Punktów Sprzedaży.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.